fredag, januari 08, 2010

Sängen kanske?

Idag tog jag äntligen min älskade bil på en liten tur... Han har stått sen den 21 dec! Stackaren!
Men han startade så snällt på första försöket o bromsarna låg inte på eller nåt... Jätte bra!!
Åkte & tankade den & sen åkte jag & hälsade på mormor & morfar som jag inte har sett på säkert 2 månader snart!
På vägen dit fick jag ett jävla kast med bilen så jag studsade upp på trottoaren men det gick bra men det gick i snigelfart efter det kan jag säga! Hahaha!
På hemvägen åkte jag på småvägarna för det e roligare & köra på de för de e inte så spåriga.

Doriz fyllde 5 år idag! Hon börjar bli gammal kärring! Haha!
Tror hon e ganska nöjd med födelsedagen faktiskt!

Nej nu ska jag gå & lägga mig. Måste verkligen försöka vända rätt dygnet igen. Funkar inte att leva såhär! Måste gå upp tidigare så att jag kan äta frukost så att de andra måltiderna hinns med. Detta går ju inte längre. Svälter hela dagen & sen på kvällningen så äter jag middag! Mycket bra diet! Nej nu får det bli ändring!

Gonatt! / carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar